早くもThe Original 7venから離脱者が(´;ω;`)

The Original 7venのジェシー・ジョンソンがバンドからの脱退を表明しました。


Hello Babies,I don't really think I'll be performing with the Original 7 (or The Time if your nasty) any more! We...
Posted by Jesse Johnson on 2011年12月15日


facebookのジェシーのページから抜粋

Hello Babies,
I don't really think I'll be performing with the Original 7 (or The Time if your nasty) any more! We simple don't see eye to eye on anything. Love the guys, but I feel in my heart it's "Time" to walk away while we're all still friends. May Peace be you.
PeaceLove,
Jesse Johnson Bey ♥


ジェイ・レノ・ショーに出演したり結構良い感じだったんですけどね・・・・

個性の強いメンバー同士が結束する為に必要だった"対 Prince"というのが改名によって解放。
解放された事によって纏まり辛くなったんでしょうかね。

いつかオリジナル・メンンバーで来日って夢見てましたが、また叶わぬ夢になりました(´・ω・`)



スポンサーリンク


0 件のコメント :

コメントを投稿